InsightShot

Chodź z nami, zobaczysz więcej.

OD CUSTOMER EXPERIENCE DO SILENT EXPERIENCE

Poznajcie rosnący trend, który zmienia oblicze handlu i usług. Nasze najnowsze badanie pokazuje, że 31% Polaków ŚWIADOMIE unika kontaktu z obsługą w sklepach i punktach usługowych.

To nie są dane z małej próby czy pojedynczego miasta - to obraz rzeczywistości w polskich metropoliach. Zbadaliśmy reprezentatywną grupę 1000 mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Opis obrazu

TO TYLKO WIERZCHOŁEK GÓRY LODOWEJ

Nasze badanie pokazuje znacznie więcej. Wiemy, jak różne pokolenia reagują na obecne standardy obsługi klienta:


ZAPROJEKTUJ Z NAMI NOWE DOŚWIADCZENIE KLIENTA

Jesteśmy firmą badawczą, która:

Masz pytania? Chcesz lepiej zrozumieć swoich klientów?

insightshot@insightshot.pl

POWRÓT

Rozpoznanie nowych klientów.
Doskonalenie usług i produktów.
Innowacje.
Testowanie komunikacji i designu.
Konsultacje badawcze.

Zapraszamy do kontaktu
marcin.klaus@insightshot.pl
kacper.latecki@insightshot.pl