Rozpoznanie nowych klientów.
Doskonalenie usług i produktów.
Innowacje.
Testowanie komunikacji i designu.
Konsultacje badawcze.
Zapraszamy do kontaktu
marcin.klaus@insightshot.pl
kacper.latecki@insightshot.pl
Poznajcie rosnący trend, który zmienia oblicze handlu i usług. Nasze najnowsze badanie pokazuje, że 31% Polaków ŚWIADOMIE unika kontaktu z obsługą w sklepach i punktach usługowych.
To nie są dane z małej próby czy pojedynczego miasta - to obraz rzeczywistości w polskich metropoliach. Zbadaliśmy reprezentatywną grupę 1000 mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Nasze badanie pokazuje znacznie więcej. Wiemy, jak różne pokolenia reagują na obecne standardy obsługi klienta:
Jesteśmy firmą badawczą, która:
insightshot@insightshot.pl
Rozpoznanie nowych klientów.
Doskonalenie usług i produktów.
Innowacje.
Testowanie komunikacji i designu.
Konsultacje badawcze.
Zapraszamy do kontaktu
marcin.klaus@insightshot.pl
kacper.latecki@insightshot.pl